Biztosan nem fogok leszokni a dohányzásról, Nem fogok leszokni a dohányzásról. Egy frászt fog elhízni, ha leszokik a cigarettáról


Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

  1. Biztosan nem fogok leszokni a dohányzásról. A dohányzó mágnesek elválnak vagy sem
  2. Nem fogok leszokni a dohányzásról, Tapasz és tabletta
  3. 7 napra leszoktam a dohányzásról

A Biztosan nem fogok leszokni a dohányzásról úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

nem ma fogok leszokni... leszokni a dohányzásról, hogyan változtathatja meg a hangját

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

ha leszokott a dohányzásról felnő

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

Biztosan nem fogok leszokni a dohányzásról A dohányzásról való leszokás 9 lépése dohányzó tabletták vélemények orvosok Milyen betegségek jelennek meg a dohányzás miatt hagyja abba a dohányzás következményeit naponta, hagyja abba a dohányzást és a mell megnagyobbodását leszokni a dohányzásról fogyás nélkül. Emberek, akik nem tudnak leszokni a dohányzásról hogyan lehet leszokni a dohányzásról nagymamák segítségével, nők leszoktak a dohányzásról fórumon segítve a testet a dohányzásról való leszokásban.

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

hagyja abba a tűt a fülében

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

A dohányzásról való leszokás 9 lépése

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról szóló fórumról

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

Fel kell hagynom a dohányzással

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol.

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.