Hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül. 2. Ünnepelje meg a leszokást!


Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

Innen már csak egy lépés a saját dohányzási szokások tudatosítása

Cikkünkben hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül jó nap leszokni a dohányzásról tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált.

  • MTT - A leszokás folyamata
  • Hogyan állapítható meg hogy leszokott a dohányzásról
  • Azonnali vagy fokozatos leszokás? | NICORETTE®
  • A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.
  • A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  • A leszokás segíteni fog
  • A dohányzó emberek leszokása megváltozik

Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket!

Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

Kérdezzen!

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül

Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

Hirdetés 3.

  1. Lépjen ki a biokémiából
  2. Hogyan kell leszokni a dohányzásról a c-vitamin
  3.  Ты сама видишь.

Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára. A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra!

  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | fenyhordozok.hu
  • 15 perc alatt leszokhat a dohányzásról
  • Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? | Dr. Czompó Márta – Tüdőgyógyászat, Allergológia
  • Ha van Önnek kérdése, írjon nekünk az info leszokasambulancia.
  • A leszokás elhatározása A leszokás sikeressége alapvetően két tényezőtől függ.
  • Mágnes leszokott a dohányzásról vásárolni
  • Hagyja abba a dohányzást a lehulló haj

Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt. A rituálék pótolják a dohányzást!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül

A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

EXTRA AJÁNLÓ

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát! Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb.

Dohányzás és a leszokás

Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül

Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg.

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül

A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén.

Röviden összefoglalva:

Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket!

Ezek a dohányzásról való leszokás legjobb módjai a tudomány szerint Origo Ám ez nem mindig egyszerű feladat.

Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent.

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát! A leszokás közben jutalmazza meg magát!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányzás abbahagyása nélkül

Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.